اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی به چالش های تبلیغات دینی در برابر رقبای مجهز به امکانات و عرصه های میدان جهانی و به روز اشاره و بر لزوم هماهنگی و تولید محتوای باکیفیت تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی،مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفتگو با ایکنا از خراسان جنوبی به چالش های تبلیغات دینی در وضعیت کنونی اشاره کرد و گفت: شاید مهم ترین چالش تبلیغات دینی در حال حاضر، رقبای مجهز به امکانات و عرصه های میدان جهانی و به روز با امکانات قوی و انگیزه های بالا هستند. این رقبای مخالف، گاهی بر علیه دین کار می کنند و گاهی تبلیغاتی منحرف از دین را ارائه می دهند. در هر دو جهت، دشمن سرمایه گذاری کرده و تمام تمرکز خود را بر جلوگیری از ترویج قرآن کریم گذاشته است.
وی افزود: امکانات دشمن به خصوص در دنیای امروز بسیار بالا است. هر کسی که بر علیه اسلام ناب تبلیغ می کند، به شدت تأمین می شود. در اغتشاشات اخیر، شاهد بودیم که افراد بابت یک دیوارنویسی یا یک پست چه مقدار پول دریافت می کردند. این نشان می دهد که دشمن با تمام قوا در حال فعالیت است.
سالاری مکی ادامه داد: ما باید به روش های تبلیغی خود توجه کنیم و بررسی کنیم که چه مقدار تأثیرگذاری داریم. در نهادها و دستگاه ها، به ویژه در صدا و سیما، باید یک جریان فرهنگی و دینی قوی پیگیری شود. اگر در جامعه، معارف دینی به درستی معرفی نشود، مردم به طور طبیعی سوالاتی خواهند داشت.
وی تأکید کرد: ما نیاز به یک حرکت واحد تبلیغی داریم. هماهنگی معرفتی و آموزشی در تمام سطوح تبلیغی ضروری است. عدم هماهنگی در آموزش ها، باعث سردرگمی دانش آموزان و مردم می شود. ما باید به گونه ای عمل کنیم که در همه جا، پیام های دینی به درستی منتقل شود.
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی همچنین به اهمیت تولید محتوای باکیفیت اشاره کرد و گفت: دشمن برنامه ریزی کرده و ما باید با آگاهی و تخصص در مباحث دینی، تبلیغ کنیم. تبلیغ دین وظیفه هر کسی است، اما باید با آگاهی و تخصص انجام شود. اگر فعالان فضای مجازی و رسانه ها فهم دقیقی از دین داشته باشند، می توانند کارهای فاخری انجام دهند.
وی در پایان گفت: مهم این است که دین را به خوبی و با زیبایی به مخاطب معرفی کنیم. امام رضا (ع) فرمودند: «اگر مردم زیبایی های کلام ما را دانستند، حتماً از ما تبعیت می کردند»، بنابراین، باید شرایط زمانی، مکانی و روحیه مخاطب را در نظر بگیریم و متناسب با آن، نسخه های فرهنگی و تبلیغی ارائه کنیم تا در این عرصه موفق باشیم.
گفت و گو از سپیده قلندری
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}